...

...

caffee:2

موندم توی یه مسئله...

اینکه چرا هر وقت احساس میکنی ادم بد بختی هستی و دلت به حال بد بختی خودت میسوزه  اونی که اون با لا نشسته و جز گاییدن بنده هاش هیچ کاری و هیچ فکری نداره پا میشه یه نفر بد بخت تر و بیچاره تر از خودت میندازه وسط جاده زندگیت...  ( همون جاده ای که با گه اسفالتش کردن)

...

...

ببین خدا میخوای چیو ثابت کنی؟ هوم؟ اره از من بد بخت تر هم توی این دنیا هست... نمیگم نی... ولی خوب... تا کی میخوای به پر رو بازیت ادامه بدی و مادر همه ادمایی رو که میتونستن خوشبخت باشن رو بگایی و به رو خودتم نیاری؟

منظورم رو اشتبا برداشت نکن... خوب میفهمی... چرا اون بیچاره باس این جوری زندگی کنه؟ چرا شرائط رو این جوری کردی واسش... حتما توقع هم داشتی که هیچ کدوم از اون کارا رو نمیکرد... نه؟

...

...

...

پ.ن: خدایا به کارت ادامه بده ببینم اخر و عاقبت این بنده هات چی میشه... ببینم اون دنیا تویی که سرت رو میندازی تو لنگت و ساکت میشی و عرق شرم میشینی ... یا ما بیچاره ها...

البته اگه اون دنیایی باشه و اون موقع تا حالا مارو نشنونده باشی سرش و تاب بدی...

 

نقطه

نظرات 4 + ارسال نظر

چقدر عصبانی هستید. اگه باهاش اینطوری حرف بزنین که قهر میکنه.

عصبانی نیستم... یه عمر درست باش حرف زدم نتیجه نداد... حالا هم عصبانی شدنش چیزی رو عوض نمیکنه... ینی از این بد تر هم میشه؟

مهـــرنوش 23 تیر 1387 ساعت 16:53

چرت نگفتی عزیزم ..

من همون مهرنوشم ...

من نمیتونم رول بازی کنم ...

کی گفته من از سوغاتی مامان مثل قبل خوشحال نیستم ...

من همیشه عاشق سوغاتی بودم عزیزم ...

مونا میوه نیاورد ... مونا کنارم بود و خواهرم میوه اورد ...
اگه یه کم با دقت بخونی متوجه میشی ...

بعدشم گفتم دلم گرفته و دلم میخواد گریه کنم ....

اما گریه نکردم ... چرا ... بلاگ یکی از دوستان رو خوندم و دو قطره اشک ریختم ....

اگه درست بخونی متوجه میشی ... دورو نیستم ...

دوستی یعنی یه دوستی ساده ی اینترنتی !!

میدونی که چی میگم ...
همین که هر وقت به روز شدی خبرم کنی و من مثل تو ازادی عمل داشته باشم و بتونم انتقاد کنم و ...
یا تو منو توجیه کنی یا من تورو ....

ممنونم که اومدی

منظورم این بود که معنی کلی دوستی رو واسم بگی... معنی دوستی رو توی کلمه... اون معنی که من ازش چیزی نمیفهمم... همونی که یادم رفته... کاری به این رابطه ندارم... به معنی خود کلمه کار دارم... نگفتم دو رویی... اگه هم اشتباه کردم چون قات بودمه... در کل حس کردم حست رو پنهون میکنی نه اینکه دو روویی...

... 5 مرداد 1387 ساعت 21:34

خیلی بی ادبییییییییییییییییییی

حال نکردم با این پستت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد