...

...

caffee:1

همیشه شروع یه جوریه... نمیدونم ولی یه جوریه...

این چندمین وبلاگه...؟ اینم نمیدونم... ولی میدونم که باز یه روزم از این یکی خسته میشم... .

یه شروع تازه... ادم یاد بچه خوشحالای الکی خوش میفته... یه شروع بعد از پایان...

... نه... پایان نه ... پایانها... پایانهای مسخره...

...

خانومها و آقایان هیات منصفه ... سه نقطه خستست... داغونه...

چرا...؟ چون هر کی از راه رسیده یه جوری گاییدتش... یه جوری یه چیزی تراشیده و توی ما تحت احساسش فرو کرده...

اره... خانوما و آقایان ...             

 

پ.ن: پست اول اونی نشد که میخواستم... ینی یه جورایی اینم مث خودم به گا رفت... نقطه

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرنوش 19 تیر 1387 ساعت 16:16 http://tameshki.blogsky.com

پیوستت رو ی کم بهترش کنی بهتره ها !!

جوابتو دادم تو بلاگم
اما اینجا هم میگم خوشحالم کردی
منم امیدوارم خوب شروع بشه
و ادامه داشته باشه
با من دوست میشی ....
چون ب عبارتی اولین دوست بلاگ اسکای من هستی ... !

مهرنوش 21 تیر 1387 ساعت 13:25 http://tameshki.blogsky.com

پس چرا به روز نمیکنی ؟

نکنه رفتی ؟؟؟؟؟؟

من به روزم

بیا

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 21 تیر 1387 ساعت 14:50

اااااااااااوووووووووووووومممممممممممممم چه لفظ قلم و مودبانه مینویسی . حالا خوبه که بگا رفتی و اینقدر با آب و تاب مینویسی اگه بگا میدادی چیکار میکردی ؟

کوروموزوم نا معلوم 23 مرداد 1387 ساعت 10:57

به فاک رفتنو از اون لغتی که تو میگی بیشتر دوست دارم.
ا پس تو هم اسباب کشی زیاد داشتی.هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد